Néha előfordulhat, hogy a kézbesített e-mail a megrendeléssel a SPAM mappába kerül. Ezért ellenőrizd a kéretlen leveleket is. Köszönjük.

Gyakran ismételt kérdések

1. Mikor és hogyan kapom meg a licenckulcsokat?

A rendszer a készleten lévő termékeket a fizetés után azonnal automatikusan elküldi az e-mail címedre, vagy megtalálod a „Rendeléseim” menüpont alatt, ha bejelentkezett felhasználóként fizetted ki a rendelést. A termékeket, amelyek épp nincsenek raktáron maximum 1 órán belül kiszállítjuk.

 

2. Hogyan aktiválhatom a licenckulcsot?

A licenckulcs aktiválásához kövesd a termékleírás „Útmutató” részében található utasításokat.

 

3. Hogyan fizethetek?

Fizetési módok: VISA, MasterCard, Maestro, QR Payment, Paypal és banki átutalás.

 

4. Eredeti termékekről van szó?

Igen, minden termékünket hivatalos szolgálgatóktól vásároljuk, amelyek olyan digitális alkalmazásokhoz valók, mint az Avast, AVG, Kaspersky, Norton stb.

 

5. Visszaküldhetem a licenckulcsot?

Nem, abban a pillanatban, ahogy elküldjük a licenszkulcsot, a termék természetéből adódóan nem küldheted azt vissza indoklás nélkül. Ha azonban a licenckulcs rossz, nem működik stb., a vásárlás teljes összegét visszatérítjük, vagy új kulcsot küldünk.

 

6. A licenckulcs nem működik, mit tegyek?

Ha a kapott licenckulcs érvénytelen, vagy egyéb probléma merül fel, töltsd ki a menü fejlécében szereplő „Reklamáció” részben található űrlapot, részletezve a hiba mibenlétét. A problémát igyekszünk minél előbb megoldani.

 

7. Hogyan szerezhetek be ingyen játékot?

A Bomshop.hu-n történő vásárlást követően a Heureka 10 napon belül egy elégedettségi kérdőívet küldünk az e-shopunkban való vásárlással kapcsolatban. Miután kitöltötted, vedd fel velünk a kapcsolatot, és küldünk egy 20 EUR+ értékű "Ultra Random Steam Kulcs"-t az e-mail címedre.