Gyakran ismételt kérdések
1. Mikor és hogyan kapom meg a licenckulcsokat?
A rendszer a készleten lévő termékeket a fizetés után azonnal automatikusan elküldi az e-mail címedre, vagy megtalálod a „Rendeléseim” menüpont alatt, ha bejelentkezett felhasználóként fizetted ki a rendelést. A termékeket, amelyek épp nincsenek raktáron maximum 1 órán belül kiszállítjuk.
2. Hogyan aktiválhatom a licenckulcsot?
A licenckulcs aktiválásához kövesd a termékleírás „Útmutató” részében található utasításokat.
3. Hogyan fizethetek?
Fizetési módok: VISA, MasterCard, Maestro, QR Payment, Paypal és banki átutalás.
4. Eredeti termékekről van szó?
Igen, minden termékünket hivatalos szolgálgatóktól vásároljuk, amelyek olyan digitális alkalmazásokhoz valók, mint az Avast, AVG, Kaspersky, Norton stb.
5. Visszaküldhetem a licenckulcsot?
Nem, abban a pillanatban, ahogy elküldjük a licenszkulcsot, a termék természetéből adódóan nem küldheted azt vissza indoklás nélkül. Ha azonban a licenckulcs rossz, nem működik stb., a vásárlás teljes összegét visszatérítjük, vagy új kulcsot küldünk.
6. A licenckulcs nem működik, mit tegyek?
Ha a kapott licenckulcs érvénytelen, vagy egyéb probléma merül fel, töltsd ki a menü fejlécében szereplő „Reklamáció” részben található űrlapot, részletezve a hiba mibenlétét. A problémát igyekszünk minél előbb megoldani.
7. Hogyan szerezhetek be ingyen játékot?
A Bomshop.hu-n történő vásárlást követően a Heureka 10 napon belül egy elégedettségi kérdőívet küldünk az e-shopunkban való vásárlással kapcsolatban. Miután kitöltötted, vedd fel velünk a kapcsolatot, és küldünk egy 20 EUR+ értékű "Ultra Random Steam Kulcs"-t az e-mail címedre.